سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرجع فایل

نظر

معرفی برند لوپیلو  : برند Lupillo یکی از زیرمجموعه های Lidl است، یک هلدینگ بزرگ که بر تولید لباس های کودک و نوجوان تمرکز دارد . بنابراین هر بار که وارد یک خرده فروشی لباس می شوید که کالاهای مدل لوپیلو را می فروشد ، مطمئن شوید که کودک خود را از سر تا پا با لباس های دوست داشتنی این مدل بپوشانید .

برند لوپیلو انواع لباس بچه گانه دخترانه و پسرانه را در هر اندازه و شکلی تولید می کند . شما باید از این مدل برای دوران نوزادی تا سن 12 تا 14 سالگی خرید کنید و مطمئن باشید که لباس های خریداری شده از برند لوپیلو برای چند سال مناسب شما خواهد بود . برای آشنایی بیشتر با لوپیلو تا آخر این مطلب در جانان کالا  با ما همراه باشید.

معرفی برند لوپیلو

معرفی برند لوپیلو

تنوع بی نظیر اجناس برند لوپیلو برای کودکان

برند Lupilu یکی از پرطرفدارترین مارک ها در میان طرفداران و مصرف کنندگان خود است، به طوری که حجم وسیعی از محصولات نوزاد و کودکان را پشتیبانی می کند و هیچ پدر و مادری دوست ندارد آنها را از دست بدهند. بعد از پیوستن این برند به هلدینگ  Lidl، این هلدینگ یکی از مقصدهای مهم برای پدر و مادران کودکان تبدیل شده است که می تواند هر نوع لباس، از لباس برای خانه گرفته ، تا میکس های بی نظیر برای بیرون از خانه و لباس های زیر را پوشش می دهد.

برند لوپیلو همچنین در زمینه تولید محصولات حمام کودک نیز فعالیت می کند.اگر به فهرست لباس های برند لوپیلو بیندازید می توانید با تنوع بی نظیر پوشاک این برند با ظرح های مختلف  آشنا شوید.

معرفی برند لوپیلو

معرفی برند لوپیلو

هدف از راه اندازی برند لوپیلو چه بوذ ؟

اکثر برند های بزرگ بعد از پا گرفتن و جذب مخاطب سعی می کنند تا روند کاری خود را توسعه دهند. قصه ی برند لیدل نیز چنین است. ابتدا با شنیدن حوزه فعالیت برند لیدل شاید فکر کنید که ارتباط این برند با برند لوپیلو چیست و به چه جهت نیازی به عرضه لباس کودک بوده است؟

در ابتدا باید توجه داشته باشید که برند لیدل تنها به برند لوپیلو و عرضه لباس کودک خلاصه نشده است. شما می توانید با بررسی داستان شکل گیری و توسعه این برند، نام برند های مطرحی مانند برند اسمارا، نوبل لیگا، کریویت، و لیورجی به گوشتان می خورد که هر کدام در حوزه های جداگانه و جزء زیر شاخه های این برند فعالیت می کنند. از این رو، برای عرضه بدون واسطه پوشاک کودک برند لوپیلو روی کار آمد تا یافتن و خرید لباس کودک چندان سخت نباشد و با وجود واسطه ها در این زمینه قیمت خرید ارتقا پیدا ننماید.

تاریخچه راه اندازیمارک لیدل 1930 پایه ریزی شده است و مدتی بعد برند لوپیلو که جزء زیر مجموعه این برند نام آشنا به حساب می آید شروع به کار کرد. اکثر لباس هایی که با این برند تهیه می شوند به صورت دوخته شده نام لوپیلو (Lupilu) را روی لباس ها درج می کنند و اتفاقا کیفیت بالایی هم دارند که ادامه به بررسی کیفیت این لباس ها خواهیم پرداخت.